Nr. 3 van 3 belangrijke tips: Bepaal nauwkeurig het doel van uw website Weet wat het doel is van uw website en zorg ervoor dat de bezoeker dat doel bereikt, liefst zo vlot mogelijk. Doel webshop: van bezoekers klanten maken Doel informatieve website: info zo snel mogelijk bij de bezoekersZorg ervoor dat
LEES MEER
Nr. 2 van 3 belangrijke tips: Maak uw website met uw doelgroep in gedachten U kent uw klanten en dus ook uw doelgroep. Stelt u zich voor wat de mensen van uw doelgroep het meeste aanspreekt. Inhoud die echt relevant is voor de bezoekers, overtuigt die veel sneller én grondiger. En overtuigde bezoekers worden
LEES MEER
Nr. 1 van 3 belangrijke tips: Hou het simpel Internetgebruikers zijn ongeduldig. Ze willen snel de informatie vinden waar ze naar op zoek zijn. Maak het uw lezers zo gemakkelijk mogelijk en zorg ervoor dat uw boodschap zo duidelijk mogelijk overkomt. Wees beknopt Leid de aandacht niet af met bewegende afbeeldingen Zorg voor
LEES MEER
Nuttige tips voor de invulling van uw website: Deze blogposts geven u voorzetten om meer te halen uit de website van uw bedrijf: meer klanten, meer bestellingen, meer abonnees, enz. Een website efficiënt invullen, goede webteksten schrijven: het is eigenlijk een vak apart. U kunt dat uitbesteden – aan iPower, bijvoorbeeld. Toch wilt u
LEES MEER
Via de canonical-tag vertel je Google dat een andere pagina eigenlijk geschikter is om te referenceren. Dat is vooral handig bij pagina’s met gedupliceerde content. In de html-code van de pagina met gedupliceerde content met urlhttps://www.jewebsite.com/gedupliceerde-pagina.html/ staat dan bijvoorbeeld: <link rel=”canonical” href=”https://www.jewebsite.com/orginele-pagina.html/” /> Klik hier voor een uitgebreide theoretische benadering van de canonical-tag. Dat is
LEES MEER
Bij webpagina’s met gedupliceerde content krijgt Google via de canonical-tag de instructie om niet de pagina zelf te referenceren maar wel de originele webpagina waarvan de url in die canonical-tag staat. In de html-code van de pagina met gedupliceerde content met urlhttps://www.jewebsite.com/gedupliceerde-pagina.html/ staat dan bijvoorbeeld: <link rel=”canonical” href=”https://www.jewebsite.com/orginele-pagina.html/” /> Klik hier voor een uitgebreide theoretische
LEES MEER
Waarom een canonical-tag? Google houdt niet van gedupliceerde content, of die nu op verschillende websites staat of op dezelfde. Maar soms is gedupliceerde content niet te vermijden, bijvoorbeeld als je twee versies van je website hebt, eentje voor mobiele apparaten en eentje voor computers met een groot scherm. Of als je in je webshop telefoonhoesjes
LEES MEER
Duplicate content, wat is dat precies? Als blokken content – en dan vooral tekstcontent – op verschillende plaatsen op het internet voorkomen, identiek of grotendeels identiek, dan hebben we het over dubbele content of duplicate content. Die verschillende plaatsen op het internet zijn verschillende url’s, ofwel binnen dezelfde website (dan is de domeinnaam hetzelfde, bv.
LEES MEER
De gemiddelde internaut zal in ieder geval wijzen op een duidelijk verschil tussen Google en God: Google antwoordt wél als je een vraag stelt (= een zoekopdracht lanceert), en vaak nog accuraat ook. Maar verdient de zoekmachine daarom goddelijke verering? Een zegen of een straf voor mensen die afhankelijk zijn van het internet? Voor
LEES MEER
Sinds 2014 gaat Deloitte jaarlijks op zoek naar de vijftig snelst groeiende technologiebedrijven van België voor de Technology Fast 50. Deelnemers worden geëvalueerd op basis van zelf-ontwikkelde technologie, vernieuwing en omzetgroei. De Deloitte Technology Fast 50 award wordt toegekend aan het bedrijf met het snelst gegroeide percentage omzet van de afgelopen vier jaar. Sterke groei
LEES MEER