Haal meer klanten uit uw website De inhoud van uw website: up-to-date

Zet keuzemogelijkheden in de juiste volgorde
Als hun de keuze geboden wordt, hebben mensen altijd een voorkeur voor de laatste keuzemogelijkheid. Denk daaraan als u die keuzemogelijkheden aanbiedt.

 

  • Klik hier voor meer informatie over het product. (–> alleen belangrijk voor de bezoeker zelf)
  • Bel ons voor een vrijblijvende offerte: 0X XXX XX XX.(–> interessant, dan hebt u rechtstreeks contact)
  • Bestel het product meteen en geniet van een extra korting.(–> hier gaat het uiteindelijk om)

 

Hou uw website up-to-date en zorg regelmatig voor nieuwe content

Niets zo vervelend als een website waarop totaal achterhaalde informatie staat. Zorg er dus altijd voor dat uw website up-to-date is. Als u regelmatig nieuwe inhoud toevoegt aan uw website, ‘zien’ de robots van de zoekmachines die aanpassingen en registreren ze dat de website up-to-date gehouden wordt. Ook uw vaste bezoekers waarderen het als er regelmatig iets nieuws verschijnt op uw website.

 

  • Producten of merken die u niet meer verkoopt, verwijdert u zo vlug mogelijk.
  • Nieuw adres, nieuw telefoonnummer? Meteen aanpassen op de website.
  • Vermijd ‘dit jaar’, ‘volgende maand’, ‘sinds 20 jaar’ e.d. Dergelijke inhoud is meteen verouderd.
  • Gebruik concrete tijdsaanduidingen: ‘in 2021 (kan zowel dienst doen in 2020, 2021 als 2022), ‘oktober 2021’, ‘sinds 2010’.

 

Volgende blogpost: de inhoud van uw website: hoe het NIET moet

Laat een bericht achter